p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Sunday 6 July 2014

teman sekatilku...., Aida...

alhamdulillah aku dan mekda kini sudah kembali bersama..., saat terakhir dia pulang selama2nya dr apium.., aku lega kerana akhirnya aku dapat memeluknya.., sungguh aku rindu utk memeluk dia.., dia orang pertama yang menjadi teman sekatil ku.., aku xpernah tidur sekatil dgn sesiapa melainkan dia.., dgn dia aku memg bkongsi.., jubah.., tudung.., katil.., bantal..., :) memg aku menangis sgt2 saat tu.., bkali2 aku rancang utk btemu dgnnya scre personal.., tp aku xbjaya..., perasaan bersalah aku sgt tebal...,

aida.., dia orang pertama y mjadi kawan aku dlm majmuah 5.., ye aku kenal miza dan beberapa org lagi ahli Asfar Mumtaz grup MHS kami.., tp Aida adalah kawan aku y pertama.., hanya bertegur di kantin AMK swaktu tunggu ahli mjmuah 5 y lain utk ke kelas y pertama..., (sweet x kami.., nk gi kelas siap bkumpul dulu.., hahaha) kemudian terus kami berjalan bdua menuju ke kelas bersama kwn2 y lain.., siap duduk sebelah2 lg tu.., siap aku interview mcm2.., ahaha..,

mula dr tu.., kami sentiasa bsama..., byk aktiviti y kami lakukan bsama...beli makanan bsama.., makan bsama.., tidur bsama..., ke kelas bsama.., kongsi cerita bsama.., gelak bsama.., waktu sem 1 dan 2 aku sntiasa lepak kat bilik dia.., haha.., tu y tdo pun tdo sesama..., kami pena gi wakaf che yeh sesame.., dan balik dlm keadaan basah kena hujan..., siap ade kereta langgar air.., habis aida basah baju dia! hahaha.., wktu gi raya rumah ustazah.., org lain dok stay sana smpi petg.., aku dan aida balik sebab penat.., siap rancang nk ke jalan besar jalan kaki weyyy..., hahaha.., tp alin y hantar sudahnya..., lepas tu  terus naik bas balik apium..., hahaha.., kami pernah xturun wktu pyampaian hadiah utk larian merdeka.., pasai nak settlekan masalah aida dan seseorang.., siap aku myamar2 lagi tu weiii.., dgn dia kau salu ngendeng2.., aku salu peluk2 dia...,  hahahaha... byk sebenarnya..., tp kalau nk cter stu psatu.., xdelah kespeselan antara aku dan aida..., kan.., haha

pernah masa awal sem 2.., dia diam je.., mcm ada masalah.., tp aku tanya dia.., katanya xd pape..., aku pun xnk la pakse.., mgkin nt bila dia da okay dia akan cerita kot.., aku pun diam.., ntah mcmmne silapnya..,kami sama2 mdiamkan diri.., xbertegur sapa.., allahu.., risau dah time tuu..., kenapa dia?? aku ada buat salah kot.., smpai lah stu malam ni.., kami ada buat majlis smbutan hri jadi..., utk kawan2 kami..., kawan2 kami y kami raikan tu xtau pun.., depa ingat tu utk makan2 ja..., tp depa silap.., haha..., itu surprise dr kami..., mjlis bjalan lancar dan sesi ucapan...,

kene giliran aida..., perghh adoooiii ucapan dia buat aku nak nangis!!! lg2 dia pun menangis..., lagi la aku nk nangis..., tp aku cover je..., aku buat2 borak ngn pikah.., gelak2 lgi tu.., sorry la klo kau skit hati time tu aida..., pikah dah mention aku da time tuu.., aku rasa time tu sume org da tau kot.., kott la..., sbb memg slama ni aku rapat ngan dia kan..., x aida.., kau xd salah pape pun kat aku.., kita bdua je y salah faham time tuu..., tp since tu kami okayy semula...,

aku xsgke pulak bnde ni jd smule hujung sem 3 hggalah habis belajar sem 4..., aku akui.., memg sukar perjalanan sem 3 dan 4.., bukan sahaja dengan matapelajaran.., tetapi dugaan dalam psahabatan aku dan aida.., aku dan tikah.., aku dan encik epit time tu.. memg down sgt!!!

mcm y aku ckp dalam n3 sbelum ni.., nk lalu depan bilik dorg pun aku serba salah ..., apatah lg nk jumpe dorg scre psonal.., hggakan bila nk gi bilik meklin lalu airport.., bila nmpk pintu bilik aida tbuka.., aku akan tunduk dan kadang aku turun gi aras satu dan lalu tangga lgi satu.., aku takut utk mnambahkan luka kat dorg lagi..., maaf...,

percayalah..., korang sume aku sayang.., aida.., tikah.., korang bdua masing2 ada di hati aku..., korang masing2 ada tempat y ttentu di hati aku..., perasaan memg sukar utk diungkapkan.., hanya allah yang tahu..., tp y penting.., i love both of u damn much!!

No comments:

Post a Comment