p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Thursday 3 July 2014

date - wayang ^^ OH MY HABIBI ^^

jap.., sebelum pape aku nak ulas sikit sesuatu ni...

Kepada sahabatku Fatihah Haidar, kalau hg ada baca ni tolong laa nasihat & bagi kata2 semangat kat aku sikit. Haha. Aku x tau dah nak cakap apa. It's complicated, right ? Aku type benda ni pun entahlah macam mana keadaan aku, waras atau kureng sikit. Hehe.

Kalau ada something yg kamu rasa lucu/ lawak/ kelakar, sila lah gelak. Kah3 ! >_< Sebenarnya aku pun rasa mau ketawa guling2 bila baca 2 3 4 kali apa yg aku type ni. Adoiii. 


oitt  makcik!! hahaha.., macam tau2 jak aku tengah ketawa time bace uu..., bile bace ayat hg yg last tu btambah gelak aku tau.., hahaha..., soo ape yang aku boleh cakap.., kite jgn give up.., usaha pek., tp usaha dgn doa..., kalau betul dia tu utk kau.., mnx allah dekatkan dan permudahkan.., :)  aku nk gak try tanye dia.., tp dia tu sangat perahsia.., wlu terbuka mana pun dia ngn kite bdua..., tp tang tuu dia jaga rapi2 dowh.., hahaha..., xtaula dia segan ngan aku ke ape ke.., haha..., ehh tapi an .., tapi an.., pergh!! setiap hari eh korg mesej! haha.., En.A En.A.., xpela pek.., doa eh.., doa tu kan senjata orang mukmin.. :D

okayyy cukup sampai situ.., nt aku pm kau ye mkcik..., :D berbalik pd tajuk title aku kali ni.., urm..., W.A.Y.A.N.G selama aku hidup.., dah nak masuk 20 tahun da ni.., xpernah lagi walau sekalipun aku menjejakkan kaki ke panggung wayang! ahaha..., euuuwww kampung la kau ni teha..., budak2 kecik umur 12 tahun pun dah penah jejak situ.., kau ni??/ errr... haha percaya atau tidak.., memang itu lah hakikatnya.., bukan xde tmpat wayang.., ada.., selangor ni berlambak.., paling dekat tuu haa kat Jaya Jusco kt Klang tu haa..., xsampai satu jam pun..., tp tu la.., aku tetap xpenah jejakkan kaki...

bukan xnak pergi.., dulu salu je kawan2 aku ajak gi.., tengok tu la tengok ni la..., tapi aku memg bukannya jenis yang boleh kuar rumah..., apatah lagi wayang! memg x lah family aku nak benarkan.., lepas aku habis SPM yakni umur aku 18 tahun bru aku dapat keluar ngan kengkawan..., kluar sendiri2.., tp masih dgn keizinan mak ayah lgi la tp...,  selama ni aku xpernah kuar dgn kgkwan u all.., haha.., salu dorg y dtg rumah.., kwan2 pun faham.., alhamdulillah.., hahaha.., soo caring family i ni.., hahahaha... 

kwan2 aku umur 14 15 tahun sume da penah gi tgok wayang.., aku jak yang smpi rini belum.., kalo suh aku beli tiket ..., err..., terkulat2 la aku agaknya.., hakhakhak..., baru2 ni.., (xdela baru sgt.., da dekat 3mggu gak kot) aku kuar ngan dak Alin ngan dak Anis.., ditemani adik aku..., (ke KL so harusla ditemani adikku kerana aku first tome gi KL bawak keta sendiri.., KL dah lah berbelit2.., kikiki) dorg  ttibe ajak tgok wayang..., plan last minit gitu..., owhhh rasa hati nakkk sangaattt..., tapi apakan daya..., opppsss bukan mak ayah aku tak kasi eh.., mak ayah aku okayy ja.., almaklumlah dah besar kott.., adik aku kate.., 'akak nk tgok tgok jela.., ayah kasi.., haritu kita gi tgok ngn kawan ayah kasi je' okayy betul tu.., adik aku dah gi tgok wayang beb!! aku jak yang belum!! hahaha...

tp bukan tu sebabnya.., dulu waktu aku seringkali menolak ajakan kawan aku tgok wayang.., aku dah sematkan kat hati ni..., aku hanya akan gi tengok wayang dengan SUAMI aku saja.., wahhh gatai tak aku time tu.., hahahaha..., bile dah tersemat kat hati mcm tuu..., aku jd tak kisah da nk tgok wayang.., aku just mnunggu hari AKU dan sang SUAMI sama2 dating..., baru syiokkk..., hahaha..., tp xtaula..., wahai BAKAL ZAUJKU, BAKAL HABIBI, BAKAL SUAMIKU yang hanya ALLAH yg tahu.., maafkan diri ini ek.., klo tetibe diri ini xdapat menahan ajakan kawan utk tgok wayang bersama2.., ini je la masa untuk diri ini meluangkan masa dgn kawan2.., klo dah kawin nt.., da keje.., ada anak.., (wooo!! anak!! hahaha...) mgkin ada kekangan masa untuk bersama kawan2.., tapi inshaallah.., awak MY HABIBI..., awak akan jadi lelaki pertama yang akan menemani saya ke panggung wayang..., (wlupun ttibe adik2 lelaki or abg sy ajak tgok wayang.., awak tetap juga menjadi y pertama sebab awak kan bukan mahram saya.., ) hahahha.., inshaallah..., akan ku cuba menjaga keistimewaan itu untuk dirimu..., hahaha..., 

ohh ye.., bukan tu saja.., saya ni suka naik motor..., (bonceng jak.., bawak gak pandai dong...,) tapi saya trauma satu benda je bila naik motor.., dek trauma tu 8tahun sy xpenah naik motor..., dulu kat rumah pun xde motor sebb ayah blum benarkan anak2nya bwk motor.., tp skg da ada da.., awal tahun ritu ayah beli utk kgunaan adik lelaki sy..., tp sampai skg sy takut..., jd sy dah tetapkan juga untuk diri ini.., takkan jadi pembonceng untuk mana2 lelaki yg bukan mahram..., (stakat ni sy penah naik ngn abg dan kakak wktu 10tahun lepas dan skg pun ngan adik je..,) sy tetap tggu awak wahai BAKAL ZAUJKU..., :) nt kite jejalan pusing kg eh.., hakhakhak..., 

saya hanya mampu berdoa..., agar ALLAH akan menjaga diri ini... menjaga keistimewaan yg sy khaskan utk awak selama ni..., my future habibi..., dirimu mungkin bukan pertama yang diri ini sayangi..., tapi inshaallah..., sy akan sentiasa memohon pd allah agar diri anda adalah y pertama dan terakhir menjadi kekasih halal ku.., menjadi insan pertama yang bergelar SPECIAL BOYFRIEND..., saya tak kisah kalau sy bukan yang pertama menjadi SPECIAL GIRLFRIEND awak..., tp saya amat kisah dan sy sangat risau kalau awak bukan orang pertama yang mjadi SPECIAL BF sy..., alhamdulillah diri ini sebelum ini hanya setakat menyayangi seseorang sahaja..., alhamdulillah hanya setakat tu..., kedudukan BF masih lagi belum disentuh oleh sesiapa..., dan seboleh2nya sy akan cuba elak utk bnda sbegitu berlaku.., saya akan cuba.., inshaallah..., moga allah permudahkan urusan saya..., 

err aku bila menulis.., memg panjang.., hahahaha ..., CPE!!!! doakan aku jugak tau.., hahaha..., ;)

No comments:

Post a Comment