p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Friday 12 September 2014

rindu seorang sahabat



setelah masuk 2 bulan baru aku berkesempatan menulis..., setelah berbulan2 xpegang laptop.., huhu.., dan Alhamdulillah i'm now officially a Mahasiswi Universiti Malaya. sudah dua minggu di UM ; seminggu ber mhs dan seminggu lagi mggu kuliah.. tapi malam ni aku kat umah sendiri ler.., cuti u.., huhuhu..., (ada masa nt bru update pasai MHS)

skang ni emosi xberapa nak stabil.., dr pagi tadi rasa sedih.., actually dr hri Cpe tidur kk12 lagi da rasa camni.., cume time tu ada ramai kawan2 an.., kene la cover.., da dok rumah ni dok bilik sensorg da xperlu nk cover2 lagi.., ditambah sound track nyanyian D'WAPINZ - BEKAS(berharap kau setia) haha.., memg lagi sayu lah hati ni...

serius.., aku rindu sangat dgn cpe.., haha..,pasai dia satu2nya yang aku belum dapat duduk sembang face to face mata ke mata.., haha.., dak alin ngan dak anis tu ada la jugak sempat aku dok lepak bilik dia jap.., tu pun bru dua kali..., kami se kk tapi payah sgt nk ketemu.., xpernah lagi dapat duduk semeja makan sesame ngan dorg..., :'(

dak dyra ngan dak aina.., pernah keluar sekali dgn dorg haritu., itupun nasib mereka sekos jd dpt la jumpe sekali berdua dorg tu.., penah jugak makan semeja ngn dorg time dorg dtg mkn kk12.., wktu ada gathering makjemah 5.

chik khalil dr bulan pose aku dah bese jumpe dia.., so xde ape sgt...

tp dgn Cpe..., aku rasa aku hanya sempat bertembung lalu menyapa sambil tersenyum.., 2 minggu dah kami dah kat UM hanya itu je moment y sempat kami cipta.., (sob3..) sebb tu aku tlampau rindu sgt nk borak ngan dia.., nak saling berkongsi rahsia.., saling bergosip.., gelak ketawa.., jenjalan berdua..., (sedihnya..,) haritu waktu cpe tdur bilik alin after gi mkn ngn tikah aku terus naik bilik alin.., nk tgok movie sesame..., tpi time tu ramai kat bilik dia.., xd feel nk lepak da.., hahaha..

Cpe se kos ngn Rehan.., jd kadang dia duduk bilik rehan kat kk 12.., bilik rehan sederet ngn bilik aku.., aku hanya mmpu memandang kasut Cpe jek di luar bilik..., hahaha...,

aku memg problem betul la nk control emosi klo msuk bab frenship..., cepat je nk leleh.., klo pasal lelaki tu boleh lak 5 bulan tahan air mata..., huhhh...., 16 sept ni klo balik awal inshaAllah akan mengjoinkan diri gi jenjalan ngn geng bertujuh... nk cipta moment yang indah2je nanti...

(ada budak mjmuah 2 lelaki perasan dan kata geng anis ni asobiyah! haha.., nampak sangat ke?? maaf.., kami bukan asobiyah.., tp kami mpunyai ikatan hati yang kukuh inshaAllah)

No comments:

Post a Comment