p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Tuesday 17 March 2015

kembali semula - baraka Allahu lakuma

okayy lama gila xmenulis.., banyak sgt benda nak dilakukan sampai tak dan nak jenguk.., hoho.., laa ni pun xtau sbnarnye nk tulis apa..,

okay2.., kita preview satu2.., sekarang ni aku baru je masuk sem 2 tahun 1.., okayy nampak x berapa lama xjenguk bnda alah ni.., sem 1 sekali je aku dok tulih.., then urmm pe lagi eh.. abg long.., yup! abg long dah selamat mdirikan rumah dan tangganya.., :D beberapa mggu setelah aku memulakan cuti sem dan majlis belah abg dua hari sebelum aku start sem 2 ni.., haa citernye mmg spanjang cuti tu aku bizi2 yang teramat.., haha.., ditambah lak aku ni driver utk adik2 tcinto plus babysitter si comei medina.., (cikyong miss u dear!!)

then.., apa jadi pd kisah kenangan aku? yang tu alhamdulillah selamat dah., dia pun dah selamat berumah tangga gak.., no more story mory antara kami.., dia dan hidup dia., aku bsama hidup aku.., alhamdulillah.., smoga bahagia ke anak cucu kekal dunia akhirat..,

chop3!! jumaat yang lepas.., kawan den Jijul pn telah selamat bergelar zauj buat pasangannya.., dia ni pernah sama2 belajar di nilampuri dulu., satu kelas beb.., MAJMUAH 5.., tapi xsampai beberapa bulan dia keluar dan melanjutkan pelajaran ke luar negara.., tu kawin kat luar negara tu beb!!! tak dapek la kami nk gi satu majmuah.., takpa2 aku tunggu hang punya kad jemputan.., (rumah dia dekat area2 aku gak.., tggu kami dtg satu bas zul!)  kiranya dia ni wakil majmuah kami yang kwin dulu.., den ingatkan dua org sahabat  den y memg da maklum tu.., haha.., jodoh tak mengenal cepat dan lambat beb..,

"Baraka Allahu Lakuma"

We’re here on this special day
Our hearts are full of pleasure
A day that brings the two of you
Close together
We’re gathered here to celebrate
A moment you’ll always treasure
We ask Allah to make your love
Last forever

Let’s raise our hands and make Du’a
Like the Prophet taught us
And with one voice
Let’s all say, say, say

بارك الله لكما وبارك عليكما
وجمع بينكما في خير
بارك الله لكما وبارك عليكما
وجمع بينكما في خير
Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fee khair.
Barakallah hu lakuma wa baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fii khair.

From now you’ll share all your chores
Through heart-ship to support each other
Together worshipping Allah
Seeking His pleasure

We pray that He will fill your life
With happiness and blessings
And grants your kids who make your home
Filled with laughter

Let’s raise our hands and make Dua
Like the Prophet taught us
And with one voice
Let’s all say, say, say

بارك الله لكما وبارك عليكما
وجمع بينكما في خير
Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fee khair.
Barakallah hu lakuma wa baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fii khair.

بارك الله
بارك الله لكم ولنا

الله بارك لهما
الله أدم حبهما
الله صلّي وسلّم على رسول الله

الله تب علينا
الله ارض عنا
الله اهد خطانا
على سنة نبينا

Let’s raise our hands and make Du’a
Like the Prophet taught us
And with one voice
Let’s all say, say, say

بارك الله لكما وبارك عليكما
Barakallahu Lakuma wa Baraka alikuma


No comments:

Post a Comment