p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Saturday 21 June 2014

penamat cerita kau dan aku

alhamdulillah semua dah settle. aku rasa dah habis dah kisah antara aku dan dia.

kronologi perkenalan kami :
~ sebagai kenalan fb dia hanya like status2 aku.
~ perkenalan start bila majmuah anjurkan program anak yatim. dia salah seorang dermawan :)
   start tulah aku rapat ngan dia..
~ sebulan pkenalan ada sikit rasa mcm lain macam.., tp tau dia ada crush ngn seseorang.., trus aku ingatkan      diri utk berpijak di bumi y nyata. dia lah abang dialah sahabat.
~ ada berlaku beberapa perselisishan faham.., mula rasa kehilangan... kemudian baik semula...,
~ dia nak tunang.., aku rasa semakin jauh... aku sedar yang selama ini aku bukan saja anggap dia abang dan    sahabat.
~ 4bulan aku pendam perasaan yang baru aku sedar.. dan akhirnya dia tahu.., tp alhamdulillah dia bukan          jenis laki y suka mjauhkan diri bila keadaan mcm ni berlaku.. sebaliknya aku y mnx kami jauh..
~ dan sekarang hampir 2 bulan (27/6 ni genap 2 bulan) xcontact.. dalam tempoh ni aku tahu dia pernah            block fb aku.., sebab aku xdpt trace dia.., hahahaha

HARI INI alhamdulillah aku okay. kisah antara aku dan dia sudah TAMAT. :) sebenarnya dah lama tamat dah cuma aku je yang baru nak menamatkan nya. xde rasa nak cari orang lain ke?? errr memg ada rasa nk cri org lain.., bohong la klo xd rase nk bkasih syg kan...,  lg2 klo dapat orang mcm y kawan aku punya ni..., haha..., baik.., bwawasan.., sukakan ilmu.., urmm lagi la btambah rasa nk bkasih syg.. hahaha.., tapi aku tak mampu kerana aku takut hubungan awal waktu ni.., bnda ni xkn berakhir dgn perkahwinan..., aku takut hati aku ni.., huhu.., jd biarlah bnda ni dtg sndiri.., bila?? aku xtau.., tp aku masih menunggu...


No comments:

Post a Comment