p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Tuesday 13 May 2014

me as a teacher ^^~

Perghhh.., lagi 14 hari tamatla sudah riwayat perkhidmatan aku sbg guru ganti... Ahaa.., da nk hbis bru nk update cter pasai skola.., huh.., haha.., Di mana??? Kayy mai aku citer naaa...,

Aku keja kat Sekolah Menengah Kebangsaan Pulau Carey.., yang terletak di dalam estet Sime Darby.., jarak perjalanan dr rumah ke skola adalah dlm 15-20minit.., tu kalo aku bawak 100/120km/j laa.., klo x.., ada dekat stgah jam..., tu pun xdak traffic light byk.., cuma satu je traffic light..., klo ada byk traffic light mau berapa lme tuuu weii...

aku diminta untuk daftar diri hari jumaat (xingat tarikh-kena check smula) pas borak ngan pengetua, Pn. Sita Devi Krishnan (kena speaking maa) aku dapat tahu yang aku kena ngaja subjek PENDIDIKAN JASMANI dan KESIHATAN!!! dooiii tu subjek yang aku xsuka..., warghhh!!! xminat2!! tp apakan daya dah itu sbjek major cikgu SHOLEHAH (ckgu y aku gantikan tu) dan setelah diberi jadual..,(aku pun melangkah masuk ke kelas pertama aku..., actually tu dah masuk wktu kedua.., disebabkan aku terima jdual lmbat jd aku dah termiss satu kelas pada wktu pertama.., (yes!! pj lak tu.., aha!)

kelas pertama aku masuk kelas 2 Melur.., subjek BAHASA INGGERIS.., ngeh... selain ngaja PJ aku kena ngaja BI skali beb..., huuuu hantam sajalah labu..., haha so terpaksa la saya berspeaking omputih dgn level bi sy y tahap rendah ni.., ahaks..,

aku okayy jak ajar budak f2 ni.., prob sikit cuma tang kena ajar bi f1.., payah gilak.., pasai dorg ada blaja OPS-ENGLISH.., gpo dia bnda alah ni??? alaa senang citer bebudak f1 ni xpayah tulis2 pape.., xya ada buku tulis dan xperlu guna buku teks utk sbjek bi.., just guna buku y dah disediakan jak..., tapi tuk tempoh 6 bulan ja..., (jd klo xguna buku, xyah tulis, dorg nk kena buat ape??? haaa tu laaa citernya diorang dengan aku sekali kena bercakap je sepanjang dalam kelas tu in ENGLISH!!! waduh2..., kena borak ngan depa ikut topik y dah diberikan..., aku klo menulis aku okayy lagi.., bab bercakap ni memang aku kantoi..., huhu...,

wktu PJK pulak.., aku bwk bebudak ni gi padang dan suh dorg main jak.., aku nak ngaja mendenya?? bab2 kesihatan tu aku okayy lagi..., tp bab melontar peluru la apela.., dan teori permainan memg aku fail la.., aku belaja pj pn smpi drjah 6 je..., skola menengah aku mne ada sbjek ni...,

then aku kena ngaja moral..., utk pelajar tingkatan 3..., kayyy ni syokk sikit..., sebab student dia xsampai 15 orang pun.., dan dorg sume laki..., ahaha..., sbjek moral cam sivik jak..., okayy la lagi...,

spanjang di sini ada banyak halangan dan pengalaman yang aku tempuh dan temui..., bru 3 hari aku keja aku rasa nk benti keja.., gilak an.., hahaha.., pasai apa aku rasa mcm tu?? tu nt aku cter dlm entry baru eh..., nk sepuk sume kat sini memg panjang la..., ahahha




3 Melur 

atas ke bawah dari kiri : Surya , Jethi , Satiaseelan , Roszaikal , Fredriek , Selva , RosnizamTiada dalam gambar : Hasmizan , Jamaluddin, Hayramban, Legodran , Kalimuthu
2 Melur


form 1

kat bawah ni ada link aktiviti ops y aku buat ngan student aku..., nk upload dr fon susah.., huhu.., serius diorang kelakar...,

1.  ruban


pssttt: dorang ni suka main balas2 surat wooo..., cinta monyet gitu..., hahahhaha

No comments:

Post a Comment