p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Wednesday 2 April 2014

bahagiamu deritaku

" Ku dengar kau cinta sangat padanya Ku dengar hatimu kini miliknya " woooo saat aku dengar ni.., bukan dengar dari mulut orang lain beb..., aku dengar dr mulut dia sndiri..., masuk ke telinga beb..., lalu terus masuk ke jantung..., ZUPPP!!! tp apa yang mampu aku buat?? tahniah je la beb..., hohoho

" Dia kan menjadi teman sehidup dan semati Aku menjadi sahabatmu " yeahhh dia pun dah mara ke satu peringkat yang akan membawa dia dan temannya menjadi teman sehidup semati..., dan aku tetap akan menjadi kawannya..., :')

" Siksanya mengakui kau teman biasa Terpaksa ku terima itu hakikatnya " hurmmm siksa ke?? aku takde la sampai ke tahap rasa macam siksa sangat..., cuma rasa sedih..., yelah..., once dia dah ada ikatan..., aku dah xboleh da nk ganggu dia lagi.., means aku akan kehilangan satu2nya kawan lelaki yang the best punya yang memang aku rasa aku sayang...., tapi nak buat macammana an..., aku kena belajar terima hakikat ni perlahan2...

" Yang pasti aku tak mahu lupakan cinta Kau percik api membakar kenangan lama " errr CINTA ke tu???? yg tuu aku xsure betul ke cinta.., aku no komen..., tp y pastinya aku masih lagi belum dapat lupakan dia sepenuhnya..., lg2 dia da percikkan api membakar kenangan..., asal aku ckp cmtu?? hahaha..., da aku dpt try lupakan dia sdikit utk beberapa jam..., alih2 nmpak dia kat fb..., errr...., hahaha

" Aku tak tahu menilai cintamu Aku tak mampu pertahankan " okayyy yg ni memang aku no komen utk di ulas...,

" Tinggalkanku, perlahan-lahan ku trima " errr aku xnak dia tinggalkan aku..., tp aku nak aku yang tinggalkan dia..., muahahahahahahaha :D heyyy aku xdela jahat sangat nk tinggalkan dia..., means utk tempoh skang ni dimana hati aku ada terselit nama dia..., aku rasa aku perlu menjauhkan diri dari dia sehinggalah hati aku ni pulih..., takkanlah aku nak jadi perosak bakal rumah tangga orang kot an..., :P

" Semakin ku sakit, semakin kau bahgia" haaa ni lagi satu sebabnya.., kalau aku xberusaha buang perasaan tu.., aku tenggelam xtimbul2 dengan ditemani dek perasaan tu..., pergghhh memang haru la..., aku dok tenggelam kat dasar laut.., dia ngan bakal orang rumahnya dok terapung2 kat atas air.., silap2 dah sampai kat daratan..., dia happy2 aku saddy2.., ( err ada ke perkataan saddy2 tu??? huishhh salah tu teha ooii..., korg2 jgn ikut au! haha )

" Mengapakah aku jadi lemah " yup! asal la aku ni lemah sangat.., bayangkan sepanjang cuti sminggu hari tu.., (actually sblum cuti sejak kat um lg...) aku dibayangi dengan nama dia...,segala2nya tntang dia kecuali mukanya.., (pasainya muka dia ambo xpenah nengok lg lerr...,) bila da dok ngaja bru okay sikit.., tu pun time kt skola je.., bila balik bwk keta sensorang..., haihhh datang balik da dia!!!!

" Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu " aku xpaham ngan ayat ni sebenarnya.., jadi aku xmau kata pape..., :D


haih..., aku tertanya2.., dalam situasi cenggini..., aku boleh kata diri aku putus cinta ke??? mcm x je..., haha... :D sebab aku tengok salu org putus cinta dia akan frust tertonggeng2..., makan xlalu..., mandi pun mandi mcm air terputus bekalan..., menangis berhari2..., tapi aku xd pun..., lagi satu.., aku xpenah pun bercinta ngan dia.., jadi terputus ke cinta kami?? haha..., ( aku sndiri xtau adakah aku ni betul2 CINTA..)

buat bakal orang rumah si dia yang aku sndiri xtau akan terbaca ke x post ni.., kalo terbaca sy nk gtau ni.., takpayah lah rasa tergugat,tercabar,terjeles,tergeram atau segala ter2 yg lain la..., sbb ni just luahan hati sy je.., saya tahu hukum mgganggu tunangan orang adalah berdosa...., jangan risau.., dia telah pun memilih 'awak'..., dia tahu 'awak' lg special dr sy.., tu y dia pilih 'awak'.., jgn risau sy xd pape pun yang membolehkan dia utk tetibe tertarik hati kt sy..., dia kenal 'awak' lg lame dr dia kenai saya..., InshaAllah..., sy pun dalam proses tuk buang perasaan sayang terlebih kat dia ni... doakan saya!

untuk orang tu..., orang harap jangan bnci orang eh..., orang pun xtau kenapa tetiba jd mcm ni.., tp jgn risau.., inshaallah ni bukan perasaan CINTA.., ni mungkin perasaan sayang seorang kawan kepada kawan je.., cuma mungkin orang je y tkeliru..., :) sorry..., sorry utk segala2nya..., tapi papepun u are the best!

psttt skg nisuka layan lagu someone like you - adele , hahaha
peace no war beb! v(^.^)

No comments:

Post a Comment