p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Saturday 29 March 2014

miss u my P.A , cpe!

aku bru bce post terbaru Cpe kat blog dia td..., wuarghhh!!! kau buat aku nak nangis la pek!!! pek..., klo kau nampak keta saga kau teringat kat aku an?? aku pun pek.., kalau aku dok bawak keta saga tuu..., SURE aku teringat kat kau pek...

okayy tumpukan pandangan pd kereta eh.., bukan adik manis tuu

1) kau yang sentiasa duduk sebelah aku time kita keluar berdua atau kita keluar tanpa anis dan dak alin.., (klo kuar bersama mereka bdua.., sure2 la anis y dok sbelah aku an..., hahaha)

2) kau sentiasa sudi temankan aku untuk kemana2..., even ke bank atau kedai nasi lemak kakak...

3) kau tanpa jemu sntiasa berusaha men'senyap'kan dashboard aku yang sentiasa berbunyi.. hahaha

4) kau yg rela tanpa dipaksa membawa turun handphone, purse dan kunci kereta aku kemana2 saaja hala tuju kita semua...,

pek..., smpai skg pek.., klo aku kemana2 pun naik keta tu aku akan terasa kau mcm kat sebelah aku pek.., aku terngiang2 suara dan butir bicara kita pek..., klo aku ke kedai ke atau ke mana2.., mkcik aku lah yg mggantikan tempat kau, pek.., slalunya kau y smpan kn kunci aku dan sgala mcm brg aku.., tp kt sini da xd da kau y sntiasa tnpa paksa mjadi p.a aku.., hahaha.., nasib kau la pek dpt kwn y sentiasa perlukan kasih syg mcm aku ni.., huhuhu...,

.............................PEK!!! AKU SAYANG KAU PEK!! MISS U SO MUCH.........................................

love u much pek...

No comments:

Post a Comment