p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Monday 17 February 2014

JAMBANG!!! ~ngeee (bahagian akhir)

tengok ni pun nmpak an spe jambang dan spe hndustan... hahaha.. tali pinggang y xpenah berubah warnanya.., dan hndustan tetap dgn imej blacknya dari hari first smpi last day... :)

ni la yg aku dapat..., huhuhu..., apa y aku ckp ngn dia biar lah mjadi rahsia kami bertiga.., kan pek kan?? hahahaha..., aku xbharap pun smua misi y aku nk tu bjaya.., asalkan salah satunya bjaya.., kira okayy da tu... huhuhu...,

cuma y sentapnye beb..., balik dr buka puasa..., masuk je kawasan um.., terpandang ko-op..., aku jadi sayu sgt..., smpai lah saat ni.., smpai lah aku baca CPE punya blog pasal dorg ni..., rasa stressnya!!! hahahaha.., ntahh arr..., mampu ke aku jumpa mereka lagi.., :( hanya berserah pada allah saja...,

kayyy tangan da penat menaip.., pasal jambang ni je pun dah 3 page.., gilak!!!  xsume boleh dtaip di sini.., biarlah ianya mjadi kenangan di hati ... aicehhh ayat!!! dan sbg pnutupnya.., aku still xtau pape pasal jambang n abg CPE ni..., huhuhu..., aku hnya dpt tu je.., tp misi kami xkan thenti sampai disitu saje.., hahahaha..,, nantikanlah seterusnya... kikiki

ni pun adik y kami sgka kakak yg mjaga exam kami..., mlalui adik ni kami dapat tahu yg abg hindustan tu ghupe2nya bru 18 tahun.., hahahha..., dorg satu skolah upenye..., urmmm yg jambang tu...., jambang tu da tua.., tp xtau la pulak bape..., huhuhu..

chaiyok for the next mission HASIFAH n FATIHAH!!!!!!

#mirul..., ni la sebenarnya kawan hg..., :) maaf atas kekurangan..., hohoho
#mggu cuti boleh la dok update status mengenai APIUM.., dan sisa2 baki hari2 aku kat APIUM ni.., chaiyok wahai semangat!!

No comments:

Post a Comment