p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Sunday 12 January 2014

kau pergi jua.. EE~

dah hampir sebulan benda ni berlaku.., tapi aku tetap xdpt lupakan.. ya.., memg apa yang dia buat mungkin hanya utk gurau2an.., tp aku tetap rasa sgt2 terluka dgn tindakan yang dilakukannya selepas aktiviti gurauannya itu...,

ya.., memg betul dia ada minta maaf.., tapi pada waktu kejadian itu sahaja..., dan waktu tu aku tengah panas lagi.., aku ingatkan bila dah lepas aku letak fon tu dia akan bg mesej mnx maaf lg.., bukan dia xdengar aku nangis.., tp dua hari berlalu.., xde satu mesej pun y aku terima.., shggala aku y bg mesej kat dia.., tu pun setelah keesokkan paginya baru dia balas..., dan balasan yang dia kirimkan lagi membuatkan lukaku bertambah robek..., sejak tu aku terus mendiamkan diri...

sampailah ke hari ini..., hubungan aku dgn dia masih retak..., kadang aku mampu tak ingat dia..., tapi hanya 30%..., 70% lagi tu memg sntiasala aku ingat dia..., xsangka hubungan aku dgn dia hnya mmpu bertahan selama 6 bulan saja.., sungguh.., aku rindu dia..., dia lah kawan aku.., sahabat aku..., dan dia lah abang aku..., dia yg sntiasa setuju dgn apa yang aku lakukan..., sentiasa sokong aku.., dgr aku merepek.., dgr masalah aku..., semuanya dia la..., aku yang takada abg ni memg terasa akan kehadirannya.., sampai sekarang satu mesej dia pun aku xpernah delete...,

biarlah..., kalau ada jodoh utk aku kembali menjadi sahabatnya seperti dulu.., alhamdulillah..., kalau tidak..., aku xkan pernah dan insha allah xkan pernah lupa utk mdoakannya.., EE~

No comments:

Post a Comment