p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Tuesday 17 December 2013

minggu yang melelahkan..

minggu yang membuatkan aku agak tertekan!! seriously sangat2 tertekan sehingga segala bacaan tekanan darah aku dan yang sewaktu dengannya semuanya NAIK. En. Doc pun bertanya.., banyak sangat buat kerja ke?? tak cukup tidur ya?? tertekan ye?? dan aku hanya mampu mengiyakan dua perkara sahaja daripada 3 soalan dihadapan En. Doc yang ramah tamah tu.

ya. seminggu minggu bahasa berjalan.., aku menjadi ajk makanan. ingat senang ke jadi kd makanan ni?? mungkin orang pikir just calling2.., tempah2.., then serve.., mula2 tu aku pun pikir cenggitu jugak.. segalanya berjalan dgn lancar pada awalnya.., tp masuk hari kedua!!! tetibe orang y kami dok tempah tu kata dia tak boleh nk buat.., LAST MINIT weii dia cakap.., mane xkelam-kabut nye... tpaksalah aku dgn sahabat aku yg juga menjadi ajk makanan gi dok ulang-alik keluar tempah makanan utk sepanjang program tu.., makanan settle.., tapi prob pulak dekat barang utk serve.., dgn pinggan nye xcukup.., xde senduk y cntik.., xde set pinggan n cawan y cukup..., okayy bagi aku ni satu kekurangan yang mgkin boleh diperbaiki oleh kolej aku.., pinjam dekat kantin?? masha-Allah!! panas jugak la muka ni bila mendengar alasan2 mereka.. bila kantin k.o, kelengkapan kolej pun k.o, akhirnya utk stu makan malam ni.., aku terpaksa menebalkan muka.., pergi ke kedai makan.., pinjam cawan air yang ala2 restoran tu!!! tu baru sikit..., nak cerita kat sini xboleh agaknya.., biarlah aku dan HANIS SAKINAH saje yang mengetahui kesakitan lain yang kami lalui sepanjang mggu ni...,

dalam minggu yang sama.., assigment berlambak.., internet problem menyebabkan kami perlu menunggu jarum jam bergerak menuju angka dua pagi baru lah line internet okay..., dan kesudahannya jarum jam beranjak ke nombor 4 baru lah kami mampu melelapkan mata.., hampir seminggu kami begini...,

ditambah lagi dengan personal problem.., yang datang pada aku berturut-turut.., cukup membuatkan ketiga2 andaian EN.Doc itu 100% tepat!!

sungguh!! aku sangat lemah untuk minggu ni!! sangat2 lemah.. :-(

No comments:

Post a Comment