p>
Home | MukaBuku | Jom Twit2 |

Monday 4 November 2013

MAJMUAH 5 : bukan dia tapi aku (Siri Akhir)

 aku terpikir tentang banyak perkara.., (melankolik sungguh diri ini!!) antaranya.. : 

  • walaupun kami kadang2 geram ngan ikhwa (dulu2 wktu sem1&2 je) tapi sebenarnya kami sayang kat mereka... (as friends only kayy!!) namun adakah mereka juga punya rasa yang sama??
  • kalau  mereka kena tegur/marah ngn pensyarah.., kami yang rasa nak minta maaf utk mereka.., umpama cubit pipi kanan, pipi kiri pun terasa jugak.., (citt peribahasa!! failed!!) dan aku tertanya adakah mereka sanggup nak buat begitu utk kami akhowat???
  • akhowat (aku lah tu) kelas kami xberapa nak mesra dan rapat sgt dgn ikhwa majmuah lain.., klo btgur sape tu ade la.., tpi xlah rapat mcm akhowat2 lain.., jadi kami punye rasa kebergantungan tu lebih kepada ikhwa kami..
  • aku (dan mungkin sahabat2 akhowat sekali) rasa bangga dan bersyukur yang amat sangat dipertemukan dengan ikhwa m5 ni.., tapi..., adakah ikhwa kami merasakan sebegitu juga?? 
  • adakah mereka akan lupa kat kami bila di UMKL nanti..?? (lagi2 course pndidikan cume ku dan arimi je..,)
  • adakah mereka akan sudi menawarkan pertolongan buat kami akhowatnya nt di UMKL?? 
dan sebenarnye banyak lagi persoalan yang aku tertanya2.., cume bile dah tulis ni.., urm.., blank sudah.., hahahha..., perasaan sayang kat majmuah ni amatlah tinggi.., sayu sgt bila pikirkan baki2 waktu yg tinggal.., (ahaha.., suka sangat berfikir benda2 macam ni kan tihah oiii!!!)

hahaha.., penah dengar lagu "judika - bukan dia tapi aku" tak?? kalau xpernah dengar search utube.., sure ade.., kalau yag penah dgr lagu ni tapi lupa rentak dia boleh gak dengar semula kat utube.., ataupun.., ha!!! aku ade suggestion!!! klo da bosan dgr lagu nyanyian judika.., hgpa suma boleh buka utube tapi bukak lagu ni nyanyian daripada pakwe gue ALIF RIZQ .., (tekan je name yg aku da bold kan ni...) haaa lagu tu aku khaskan utk M5 cume lirik ikut lirik yg aku bg kat bawah ni deh.. :D
sila klik pada gambar klo xnampak :D

..............................................................................................................................

time ni si alip tu xhandsome lgi..., cer hgpa sume dgr die nyanyi lagu what makes you beautiful handsome kan??! :D (okayy virus s4 datang kembali)

No comments:

Post a Comment